0  0,00

 

 

 

 

 

Als je – zoals ik – zestig bent, heb je heel wat op je trackrecord staan. Nieuwsgierigheid leidt me voortdurend de weg naar nieuwe inzichten, ervaringen en vooral: mensen. Het gevolg? Veel kennis en ervaring op uiteenlopende vakgebieden, een groot netwerk en een frisse blik. Het is juist die combinatie van uiteenlopende expertises en denk- en verbeeldingskracht, die opdrachtgevers zo verfrissend vinden, hoor ik vaak.

 

Ik was jarenlang producent van locatievoorstellingen, festivals en evenementen. Rond mijn veertigste kwam ik in de wereld van reclame en marketing terecht en had een geweldige tijd bij YOUNGWORKS. Hier werd mijn liefde voor maatschappelijke campagnes geboren.

 

Later trad ik toe tot de directie van emancipatieplatform WOMEN INC.en realiseerde de landelijke empowermentcampagne De tafel van één, rond economische zelfstandigheid en het risico op armoede bij laagopgeleide vrouwen.

 

Sinds 2015 houdt ik me bezig met ouderen, gewoon, omdat ze zo bijzonder zijn. Hoe kunnen we de vergrijzing verzilveren? De beeldvorming kantelen naar een realistischer beeld? Ik begon in 2017 de landelijke campagne  UP!, met live en online programma’s rond zingeving en levensvragen. UP! roept ouderen op om díe verhalen te delen, die belangrijk voor hen zijn, opdat we op een begrafenis niet meer hoeven te horen ‘had ik dat maar geweten…’.

 

Het was tenslotte schrijver en journalist MILOE VAN BEEK, die in 2021 de eerste lege bladzijden in mijn leven bracht en me leerde schrijven. En nu ligt er het boek Ik ben niet eenzaam, waarin ik mijn kennis en ervaring heb samengebracht.

 

Voor wie graag echt alles wil weten, kijk even op LINKEDIN.

 

 

Een nieuwe kijk op ouder worden

 

UP! gelooft in persoonlijke groei tot de laatste snik. Hoe beter je je kan verhouden tot wat er op je af komt als je ouder wordt, hoe beter je er voor jezelf kan zijn én voor de mensen om je heen.

 

UP! nodigt mensen uit hun verhaal te delen. Het leidt tot contact, verbinding en nieuwe energie.

LEES MEER