0  0,00

Na de workshop WIST IK precies WIE MIJN DOELGROEP WAS. DAT HEEFT VEEL GELD EN TIJD GESCHEELD.

 

Projectleider  WELZIJNSORGANISATIE

Je hebt een project voor ogen en je wil ouderen bereiken, die eenzaam zijn of voor wie eenzaamheid dreigt.

 

Je hebt behoefte aan feedback op je idee en de manier waarop je je campagne wil aanpakken. De tijd en focus ontbreken echter, je hebt al zoveel op je bord.

 

Ik ga je helpen. En ik niet alleen, je zal zien dat collega deelnemers ook van grote waarde zijn.

 

Na afloop van deze workshop is je idee doorgelicht en van feedback voorzien. Je weet precies wie je doelgroep is en hoe je haar kan betrekken. Je hebt een kernboodschap geformuleerd.

 

Super handig. In 3 fases (afwisselend thuiswerk, online sessies en een live afsluiting inclusief etentje) zet je jouw kostbare tijd en energie efficiënt in. Je campagne idee is klaar voor de uitvoering. Plus: je vormt een interessant netwerk met betrokken collega’s.

FASE 1

 

Je onderzoekt aan de hand van een vragenlijst je plan op onderdelen.

Vervolgens ga je aan de slag met het nuanceren van je doelgroep. Wie zijn deze ouderen, wat houdt hen bezig, wat kan je voor hen betekenen?

Hoe kan je hen actief betrekken?

Met welke vorm van eenzaamheid hebben jouw ouderen te maken?

FASE 2

 

Nu je precies weet wie je doelgroep is, nuanceer je project en doelstelling. Je leert een heldere kernboodschap te formuleren.

 

Hoe zet je jouw doelgroep daadwerkelijk aan tot actie?

Communicatie is emotie. Wat is je verhaal? Wat is de tone of voice van je campagne? Je krijgt volop feedback en advies.

FASE 3

 

Welke middelen zijn optimaal in te zetten voor jouw campagne?

En wie zijn lokaal actief om je boodschap te versterken en je doelgroep te bereiken?

 

Je kan je campagne definitief vorm geven en presenteert haar aan je collega deelnemers.

We sluiten af met een gezellig etentje.

 

 

 

WAT MOET JE ZELF DOEN?

 

Binnen een online leeromgeving werk je aan opdrachten, die je voorafgaand aan de volgende sessie afrondt. Je krijgt van mij uitgebreide feedback.

 

In je subgroepje bespreek je jouw case en ook die van de anderen, zodat je veel extra informatie krijgt en kennis opdoet.

 

In de laatste (live) sessie presenteer je jouw campagne aan de hele groep en ontvang je feedback.

 

Na afloop heb je een doorwrocht campagne concept. Je hebt gericht je energie ingezet dankzij de focus op het onderwerp, veel werk verzet en geld bespaard. Je campagne idee kan een volgende fase in: bij de wethouder, de vormgever, de afdeling communicatie of het reclamebureau.

De workshop omvat twee online sessies en vraagt per sessie van jou ongeveer vier uur huiswerk. In de derde sessie presenteer je jouw resultaten.

 

De workshop wordt online gegeven en tussendoor krijg je uitgebreide feedback.

 

Bij voldoende inschrijving start een workshop in mei 2022. Er zijn minimaal 5 en maximaal 8 deelnemers, dus meld je snel aan.

Prijs op aanvraag.

schrijf je in